donderdag 4 juni 2020

Mijn eerste nichtje

Het was 21 jaar geleden dat ik mijn lieve kleine nichtje mocht verwelkomen. Het is inmiddels een knappe vrouw geworden. Daphne, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een leuke dag van.

De kaart die ik voor haar wilde maken stond al in mijn hersenen en moest ik alleen nog even maken. Iets met Disney, veel liefde en de Eiffeltoren. Ook had ik net de nieuwe achtergrond die van Karen binnen gekregen en die wilde ik heel graag gebruiken, De Eiffeltoren is een wat oudere die, dus ik heb oud en nieuw gecombineerd. Ik vond hem erg leuk om te maken.

My first niece

It had been 21 years since I welcomed my sweet little niece. She has now become a beautiful lady. Daphne, congratulations on your birthday and have a nice day. The card I wanted to make for her was already in my brain and I just had to make it. Something about Disney, lots of love and the Eiffel Tower. I had also just received the new background die from Karen and I really wanted to use it, The Eiffel Tower is a bit older, so I have combined old and new. I really enjoyed making it.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten