zaterdag 26 september 2020

Alle verjaardagen

In dit weekend vieren we de verjaardagen van iedereen. We gaan een weekend naar de Efteling en ik moet je eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje eng vind met corona. Maar goed, toen ik dit een jaar geleden ging regelen wist ik niet dat corona zou komen.

Ik heb voor iedereen een kaart gemaakt en zal ik in de komende weken laten zien. Bij de kinderen zit ook een kadootje. 

Ik begin vandaag met de kaart die ik voor mijn moeder heb gemaakt. Ik zag een uitdaging. Er was iemand die Karen Burniston had uitgedaagd om een kaart te maken met een luchtballoon. Zonder video om te kijken wat ik precies moet doen, moest ik mijn hersenen gebruiken. Leuke uitdaging.

All birthdays

This weekend we celebrate everyone's birthdays. We are going to Efteling for a weekend and I must honestly tell you that I find it a bit scary with corona. Anyway, when I started organize this a year ago, I didn't know that corona would come. 

I made a card for everyone and will be showing them in the coming weeks. The children also come with a gift. Today I start with the card I made for my mom. I saw a challenge. Someone challenged Karen Burniston to make a card of a hot air balloon. With no video to see exactly what to do, I had to use my brain. Nice challenge.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten