dinsdag 21 juni 2022

Hailey is jarig

Vandaag is Hailey jarig. Zij wilde heel graag een unicorn kaart hebben. U vraagt, wij draaien. Ik had een idee om de wolken door te laten lopen. Dat is best goed gelukt. Voor de rest heb ik heerlijk zitten kleuren om er een kleurrijke beestenboel van de maken. De regenbogen geven er nog meer vrolijkheid aan. Ik vond het wel even wennen om deze kaart te maken, omdat hij lang en smal is. Gelukkig begin ik er steeds meer aan te wennen.
Hailey, gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een leuke dag van.

Hailey's birthday

Today is Hailey's birthday. She really wanted a unicorn card. You ask, we run. I had an idea to let the clouds continue. That worked out pretty well. For the rest I enjoyed coloring to make a colorful bunch of animals. The rainbows give it even more cheerfulness. It took me a while to get used to making this card, because it is long and narrow. Fortunately, I'm getting used to it more and more. 
Hailey, happy birthday and have a nice day.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten