zaterdag 3 september 2022

Soms is het even niet anders

Ik zit blijkbaar in een periode van mijn leven dat er om me heen, een flink aantal mensen overlijden. Dus vandaar dat ik de laatste tijd verschillende "sterkte"-kaarten heb gemaakt. Vandaag ook weer eentje. Omdat het naar een meneer gestuurd moet worden heb ik geprobeerd om hem een beetje neutraal te houden. Dus ik heb geen bloesem in de bomen gedaan. Ik vind zelf de voorkant wel leuk. Het lijkt net of je op je rug in het gras ligt en dan naar de lucht kijkt tussen de bomen door.

Deze dies heb ik gebruikt:
  • 1005 Tree Pop-up 
  • 1006 Nature Edges 
  • 1097 Farm Edges 
  • 1045 Outdoor Scene 
  • 1102 Word set 10 - Thinking of you 
  • 1184 Label - crosshatch

Sometimes it's just is

Apparently I'm in a period in my life when a lot of people die around me. So that's why I've been making several "strength" cards lately. Another one today. Because it has to be sent to a gentleman, I tried to keep him a bit neutral. So I didn't put blossoms in the trees. I like the front myself. It's like lying on your back in the grass and then looking at the sky through the trees.

I used the following dies:
  • 1005 Tree Pop-up 
  • 1006 Nature Edges 
  • 1097 Farm Edges 
  • 1045 Outdoor Scene 
  • 1102 Word set 10 - Thinking of you 
  • 1184 Label - crosshatch






Geen opmerkingen:

Een reactie posten