donderdag 6 oktober 2022

Tweede kaart voor Daan

Mijn moeder heeft ook een kaart aan Daan gegeven. Ze heeft een Minecraft lego pakket aan hem gegeven. De boomhut!! De kaart moest een hint worden voor wat er in het cadeautje zat, dus ik ben een boomhut kaart gaan maken. Het mechanisme is de Explosion Pop Up (1069). Daar heb ik de boom op gezet en eromheen heb ik heel veel groen geplakt. De boonhut heb ik versier met wat slingers, want het is een feestje. Omdat het lievelingsdier van Daan een eekhoorn is, heb ik een heleboel eekhoornvriendjes gemaakt die met lego aan het spelen zijn. 

Daan heeft de hintkaart goed begrepen en was erg blij met zijn cadeautje.

Second card for Daan

My mother also gave Daan a card. She gave him a Minecraft Lego present. The tree house!! The card was supposed to be a hint for what was in the present, so I started making a tree house card. The mechanism is the Explosion Pop Up (1069). I put the tree on it and put a lot of green around it. I decorated the treehouse with some streamers, because it's a party. Since Daan's favorite animal is a squirrel, I made a lot of squirrel friends who are playing with lego. 

Daan understood the hint card and was very happy with it his present.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten