donderdag 8 december 2022

Voetbal!!

Deze kaart heb ik gemaakt voor iemand die van voetbal houd. Dus weer een kaart met de nieuwe release. Samen met de 50 kerstkaarten die ik aan het maken was en al die kaarten met dingen van de nieuwe release die ik niet mocht delen, nu eindelijk weer als van ouds, regelmatig een kaart op mijn blog. De kerstkaarten zijn gisteren op de post gegaan, dus ik kan me nu weer concentreren op verjaardagen en mijn journaal die ik ga maken van mijn vakantie naar Disney Wold. Op 25 december vliegen Keyon en ik naar Amerika en gaan dan genieten van 10 dagen Disney. Maar goed, de kaart, deze is gemaakt voor een jongen die van voetbal en krokodillen houd. Ik ben zo blij met de voetbal in de nieuwe release. Ik heb hem al zoveel gebruikt. Hij is alleen te groot om als charm te gebruiken voor deze kaart, dus ik heb het meer als versiering gebruikt.

Soccer!!

I made this card for someone who loves soccer. So another card with the new release. Together with the 50 Christmas cards I was making and all those cards with things from the new release that I wasn't allowed to share, now finally back to normal, a regular card on my blog. The Christmas cards went in the mail yesterday, so I can now focus again on birthdays and my journal I will be making of my vacation to Disney Wold. On December 25, Keyon and I will fly to America and then enjoy 10 days of Disney. Anyway, the card, this one was made for a boy who likes soccer and crocodiles. I am so happy with the soccer in the new release. I've used it so much already. It's just too big to use as a charm for this card, so I used it more as an embellishment.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten