donderdag 23 maart 2023

Lui zijn kan ook goed zijn

Vandaag is mijn schoonvader jarig. En voor die gelegenheid heb ik een wijnkaart gemaakt. Twee zelfs, want een poosje terug had Keyon gevraagd of ik een kaart voor een vriendin wilde maken. Zij wilde wel een wijnkaart. Dus gewapend met de Label Charm Pop-up (1209) en de Wine Charms (1073) ben ik aan de slag gegaan. Misschien weten jullie het nog niet, maar ik ben erg lui en bedenk dan manieren om iets sneller en efficiĆ«nter te doen. Zo ook met het uitdraaien van de druiven. Ik heb veel druiven nodig, die heb ik maar 1 keer en embossen is ook nodig. Maar om iedere keer te embossen en dan uit te snijden werd me te veel. Ik heb dus een zakdoekje uit een pakje gehaald. Deze heb ik eerst neergelegd, daarna een stukje papier en toen de die. Dan door de Big Shot gehaald en dit dat een geweldig effect. Zo heb ik alle druiven in de helft van de tijd er doorheen gedraaid. De wijnflessen zijn van vellem die ik aan de achterkant heb gekleurd met groen (old olive van Stampin'Up!). Om het af te maken een Happy Birthday erop. Deze komt uit de Word Set 2: Birthday Die Set (1003). Deze past perfect op de label.

Sometime lazy is good 

Today is my father-in-law's birthday. And for that occasion I made a wine card. Two in fact, because a while ago Keyon had asked me to make a card for a friend. She wanted a wine card. So armed with the Label Charm Pop-up (1209) and the Wine Charms (1073) I got to work. Maybe you don't know it yet, but I'm very lazy and then think of ways to do something faster and more efficiently. The same goes for cutting out the grapes. I need a lot of grapes, I only have them one die and embossing is also necessary. But to emboss every time and then cut it out became too much for me. So I took a handkerchief out of a package. I put this one down first, then a piece of paper and then the die. Then passed through the Big Shot and this had a great effect. This way I turned all the grapes through in half the time. The wine bottles are vellem which I colored on the back with green (old olive from Stampin' Up!). To top it off a Happy Birthday on it. This one is from the Word Set 2: Birthday Die Set (1003). This fits the label perfectly.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten