maandag 17 april 2023

We gaan je missen

De gym juf van mijn schoonmoeder gaat met hun clubje gym stoppen. Dus kreeg ik de vraag om een leuke kaart te maken met een cadeaubon. Nou dat wilde ik wel. Ik heb bij mijn lokale tuincentrum een cadeau kaart gehaald en ben aan de slag gegaan. Ze houd van tuinieren en is een bezig bijtje. Dus deze kaart heeft een hoop bloemen en  bijtjes.

Wat heb ik allemaal voor dies gebruikt:
  • 1019 Gift Card Label (retired)
  • 1232 Little Twist Panel Pop-up
  • 1026 Flowers and Bee
  • 1196 Flutter Charms
  • 1053 Alphabet
  • 1059 Autumn Elements
  • 1199 Short Rectangles - Crosshatch

We are going to miss you.
My mother-in-law's gym teacher is going to stop their gym lessons. So I was asked to make a nice card with a gift card. Well I wanted that. I got a gift card from my local garden center and got to work. She loves gardening and is a busy little bee. So this card has a lot of flowers and bees. 

What I used for dies:
  • 1019 Gift Card Label (retired)
  • 1232 Little Twist Panel Pop-up
  • 1026 Flowers and Bee
  • 1196 Flutter Charms
  • 1053 Alphabet
  • 1059 Autumn Elements
  • 1199 Short Rectangles - Crosshatch



Geen opmerkingen:

Een reactie posten