maandag 13 september 2021

Omdat ik het leuk vind

Blast from the past. Kom ik bij de fitness de vader tegen van een oud klasgenootje van Keyon. Vroeger speelde ze heel veel met elkaar. Ze was eind augustus jarig. Ik wilde nog een kaart uitproberen die Karen Burniston heeft gemaakt als challenge. Ik vond hem zo leuk dat ik het ook wilde maken. Dus zo is mijn kaart ontstaan. Gewoon omdat ik het leuk vond dus. 

 Because I like it 

Blast from the past. At the gym I run into the father of an old classmate of Keyon's. They used to play together a lot. Her birthday was at the end of August. I wanted to try out another card that Karen Burniston made as a challenge. I liked it so much I wanted to make it too. So that's how my card came about. Just because I liked it.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten