woensdag 29 april 2015

Tafeltent

Het is alweer een tijdje geleden, maar dan komt nu ook wel een leuke tafeltent die ik voor mijn nichtje en neefje heb gemaakt. De appeltjes en de bloemen kunnen eraf omdat er klittenband achter zit. In de brievenbus kunnen ze brieven stopen. De tent heeft 2 deuren met de namen van de kinderen erop. Ook wonen ze op een ander nummer. De slinger kun je eraf halen, want die zit met knopen bevestigd. Aan de zijkant heb ik de wegwijzers neergezet en bij iedere deur zit een belletje. De tent is ook voorzien van ramen en een appelboom. Om de tent een beetje mooi te laten hangen zit er een loodveter aan de onderkant van de tent.

Ik vond dit erg leuk om te maken en mijn nichtje Fenna is er al erg blij mee. Daan gaat het over een jaartje of wat wel waarderen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten