vrijdag 12 augustus 2016

En toen was de vakantie voorbij

Zo, de vakantie was erg leuk. Ik ben lekker uitgerust en ik heb ook nog geknutseld. Dan merk je toch dat je dingen bent vergeten, hihi.
Laat ik beginnen met een kaartje die ik nog thuis had gemaakt. Keyon ging de eerste week van de schoolvakantie op scouting kamp. Hij mocht daar dan ook kaartjes versturen. Wel postzegels meegeven en adressen. In iedere envelop (7 enveloppen voor 7 dagen, iedere dag 1 openen maken) zat een kaart die hij kon versturen en een leuk weetje. Ronald had leuke weetjes opgezocht en een paar mopjes. Helaas heeft hij de kaarten niet verstuurd. Dus ik heb nog een paar kaartjes om te versturen, hihi. Het was aardig wat werk. De bergtopjes moest ik per stuk door mijn bigshot heen halen. Dit dus voor 8 kaarten (1 reserve, ik weet wel beter de volgende keer), Keyon sliep op kamp dan niet bij de bergen, maar wel in een tentje. Binnenkort mijn volgende kaarten. Veel jarige de aankomende tijd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten