woensdag 25 september 2019

Juffen met pensioen

Op 18 september nam Juf Inge afscheid op school. 10 jaar geleden kwam Keyon bij haar in de groep.
Keyon wisten ongeveer waar ze woonde en ze had als herkenning een haan in het raam staan. Dit is dan ook het thema van de kaart. De kip, haan en hun kuikens.

Ook nam Juf Edith afscheid. Van haar wist ik eigenlijk niet zoveel. Ze heeft Keyon wel geholpen met een kanjer training. Ook had ze gesprekken met hem. Zo vertelde Keyon (groep 4) dat hij een hoog empathisch vermogen had. Waarop ze vraagt of hij wel weet wat dat betekend. Hij riep, ja hoor, dat ik me heel goed in iemand anders kan inleven. Maar ja, ik heb hiermee nog steeds geen idee en weinig tijd, dus heb ik mijn oude swap omgebouwd naar een pensioen kaart.

On September 18, Miss Inge said goodbye at school. 10 years ago Keyon joined her in the group.

Keyon knew about where she lived and she had a rooster in the window for recognition. This is also the theme of the card. The chicken, rooster and their chicks.

Miss Edith also said goodbye. I didn't really know much about her. She did help Keyon with a training. She also had conversations with him. Keyon (group 4), for example, said he had a high empathic capacity. Then she asks if he knows what that means. He shouted, yes, that I can very well empathize with someone else. But yes, I still have no idea and little time, so I converted my old swap into a retirement card.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten