zondag 22 maart 2020

Wie houdt er nu niet van klokken?

Nou ik wel, en ik vind het wel een leuk thema voor mannen kaarten. Dus mijn schoonvader krijgt dit jaar voor zijn verjaardag een klokkenkaart. En tandwielen. Met een beetje bronspapier, zwarte foliepapier en brons stempel inkt ben ik een heel eind gekomen. Ik ben begonnen met de Snowman Twist Circle Die Set van Karen Burniston. Omdat de klok groter was dan de cirkel die erbij zat, was het even kijken of het lukte, maar gelukkig ging het erg goed.

Who doesn't like clocks?

Well I do, and I think it's a nice theme for men's cards. So my father-in-law will receive a clock card for his birthday this year. And gears. With a little bronze paper, black foil paper and bronze stamp ink I have come a long way. I started with the Snowman Twist Circle Die Set by Karen Burniston. Because the clock was larger than the circle that came with it, it was a question of whether it worked, but luckily it went very well.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten