zaterdag 18 juli 2020

Swaps

Wat zijn swaps. Swaps zijn in de kaarten knutsel wereld, kaarten die men ruil voor andere kaarten. Dus, zeg ik maak 50 dezelfde kaarten (alleen de voorkant). Met die 50 kaarten ga ik naar een evenement waar ook allemaal mensen rond lopen met 50 zelfgemaakte kaarten. En dan ga je ruilen. Zo heb je aan het aan de van zo een dag, 50 verschillende soorten kaarten om inspiratie op te doen. Helaas in deze tijd ging ons Stampin'Up! beurs niet door. Dus nu swappen we, maar dan net iets anders en niet zo veel. Ik moest 4 kaarten opsturen met een retourenvelop en krijg dan 4 kaarten terug gestuurd. Nu mochten het er ook mee zijn, als het maar een veel fout van 4 was. Dus ik heb 12 kaarten gestuurd en krijg 12 kaarten terug. Dit zijn in ieder geval mijn swaps.

Swaps

What are swaps. Swaps are, in cards crafting world, cards that are exchanged for other cards. So, say I make 50 of the same cards (only the front). With those 50 cards I go to an event where people are also walking around with 50 homemade cards. And then you're going to trade. So you get 50 different types of cards to get inspiration from such a day. Unfortunately at this time our Stampin'Up! OnStage did not  go through. So now we swap, but slightly different and not so much. I had to send 4 cards with a return envelope and then get 4 cards returned. I made more. So I sent 12 cards and get 12 cards back. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten