maandag 28 september 2020

Mijn versie van de draak

Vandaag de volgende kaart in de reeks, kaarten voor de familie. 

Ik heb de kaart van Daan gekozen, omdat ik die heel graag wil laten zien. Vooral aan de Facebook peeps van Karen Burniston. Ik het de surpriceball en bitty ball gebruikt voor de draak. Ik heb van Stampin'Up! een embossingfolder gebruikt om de schubben in mijn papier te drukken. Ik vind het wel een erg leuke draak geworden. Het is niet echt een kaart geworden, hij werd wat te groot. Dus dit is meer een object voor op zijn buro.

My version of the dragon

Today the next card in the series, cards for the family. 

 I chose Daan's card because I really want to show it. Especially Karen Burniston's Facebook peeps. I used the surprise ball and bitty ball for the dragon. I have used Stampin'Up! embossing folder to print the scales in my paper. I think it has become a very nice dragon. It didn't really become a map, it got a bit too big. So this is more of an object for his desk.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten