dinsdag 27 april 2021

Koningsdag

Vandaag is onze koning jarig. Een dag voor koningsdag worden er altijd onderscheidingen gegeven aan mensen die iets bijzonders hebben gedaan. Ik kreeg een verzoek om voor die gelegenheid een kaart te maken. Ik heb het mechanisme van de barn pop-up gebruikt om de kroon te bevestigingen. Bij deze kaart moest ik de kunst van het weglaten toepassen. Anders had ik er misschien wel bloemen op geplakt. Ik vond hem zo eigenlijk wel erg mooi.

Kingsday

Today is our king's birthday. A day before King's Day, awards are always given to people who have done something special. I received a request to make a card for that occasion. I used the barn pop-up mechanism to attach the crown. With this card I had to apply the art of omission. Otherwise I might have glued flowers on it. I actually thought it was very beautiful the way it was.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten