woensdag 4 augustus 2021

Snel verzoekje

Het vriendje van Keyon is altijd rond kamp jarig. Dus toen ik de kaart liet zien voor de leidinggaf Keyon me door dat Casper er ook graag eentje wilde. Oke, het was op dat moment zondag en hij was dinsdag jarig. Ik ben dus maar achter mijn knutseltafel gaan zitten en heb een leuk kaartje gemaakt. Het is me dan ook gelukt om de kaart op tijd af te hebben. Nu nog op tijd bij hem krijgen. Tja, dan moet ik hem niet op de post doen, dus ben ik er maar even langs gereden om hem persoonlijk af te geven. Hij vond het geweldig (zijn oma ook, hihi). Ik zat nog niet in de auto of ik kreeg een appje van mijn kind dat Casper hem had bedankt. Nou, mijn dag kon niet stuk.

Ik ben ook te volgen op Instagram knutselsuus.

Quick request

Keyon's friend always has his birthday around the time they go on scoutingcamp. So when I showed the card to the volunteers, Keyon informed me that Casper wanted one too. Okay, it was Sunday at the time and his birthday was Tuesday. So I sat down behind my craft table and made a nice card. So I managed to finish the card on time. To get the card to him on time  I drove by to drop it off in person. He loved it (so did his grandma, hihi). I wasn't even in the car before I got a text from my child that Casper had thanked him. Well, my day couldn't be broken.

I can also be followed on Instagram knutselsuus.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten