dinsdag 17 januari 2023

Wow, ik het weer vakantie nodig

Zo, zo een jetlag hakt er aardig in. Ik begin nu eindelijk een beetje mezelf te worden. Maar even een paar weekenden rustig aan doe en relaxen. 

Ik heb even zitten denken wat ik dit jaar draag wil bereiken. Vorig jaar heb ik heel veel kaarten verstuurd. Ik denk niet dat ik nu om de dag een blog kan maken, want zoveel kaarten ga ik niet maken. Wat ik wel leuk vind is YouTube filmpjes maken. Ik moet eerst even mijn bureau zo verbouwen zodat ik dat ook kan maken. Ik heb even bij Karen Burniston gekeken hoe zij dat allemaal had staan, dus zoiets moet ik nabouwen. Om het even uit te leggen, Ik heb een nachtje bij Karen en haar familie doorgebracht. Onze terugvlucht was vertraagd en dus kwamen we een dag vast te zitten in Houston. Toen ik een mail stuurde dat ik haar wel wilde ontmoeten, kregen we de aanbieding om daar te slapen. Het was erg gezellig en Keyon en ik zijn erg dankbaar voor de Texas ervaring.

Naast het leren van het maken van YouTube filmpjes, ga ik ook even veel aandacht besteden aan het feit dat ik in het Design Team van Karen zit, en ga ik mezelf de uitdaging geven om kaarten te maken waarbij ik out of the box denk.

Eerst nu een paar foto's van onze ontmoeting van Karen en morgen zal ik weer wat kaarten op mijn blog zetten.

Wow, I need the vacation again

Well, that jet lag really cuts into it. I'm finally starting to become myself a bit. Take it easy and relax for a few weekends. 

I've been thinking about what I want to wear this year. Last year I sent a lot of cards. I don't think I can make a blog every other day now, because I won't be making that many cards. What I do like is making YouTube videos. I need to renovate my desk first. I just checked with Karen Burniston to see how she had it all set up, so I have to recreate something like that. Just to explain, I spent the night with Karen and her family. Our return flight was delayed and so we got stuck in Houston for a day. When I sent an email that I wanted to meet her, we got the offer to sleep there. It was a lot of fun and Keyon and I are very grateful for the Texas experience.

Besides learning how to make YouTube videos, I will also pay as much attention to the fact that I am part of the Design Team of Karen, and I'm going to challenge myself to make cards where I think out of the box.

First now a few pictures of our meeting with Karen and tomorrow I will put some cards on my blog .





Geen opmerkingen:

Een reactie posten