zaterdag 2 maart 2024

Ok, daar ben ik weer

Soms is het gewoon een beetje druk. Met mantelzorg, mijn broertje bijstaan met zijn scheidingsdingen en dan ook nog even Japans leren. Allemaal erg leuk, maar tijd gaat dan wel erg snel voorbij. Even om het Japans leren verder te verklaren. In de zomervakantie gaan Ronald, Keyon en ik op vakantie en de reis gaat naar Japan. Een wens van Keyon. Ronald zei na het boeken van de reis dat hij wat Japans ging leren. Dat doet hij met Duolingo. Een geweldige app om een andere taal te leren. Dus nu zijn we met z'n alle Japans aan het leren. 

Vandaag drie kaarten voor mijn nichtjes. Hun oma is overleden en ik vond het een goed idee om voor alle drie een mooie kaart te maken. Ik vind de Paper Frames Pop-up (1122) een leuke dies om deze kaart te maken.Je bent namelijk in de gelegenheid om het een beetje speels op te hangen. De sering die ik gebruik is van Stampin'Up! en de vlindertjes van Marianne Design. Op de voorkant staat de tekst With Sympathy (1138) met nog wat bloemen en vlindertje.

Ok, here I am again

Sometimes it's just a bit busy. With the care of my in-laws, helping my brother with his divorce matters and then also learning Japanese. All very nice, but time passes very quickly.

Just to explain learning Japanese. During the summer holidays, Ronald, Keyon and I will go on holiday and the trip will go to Japan. A wish from Keyon. After booking the trip, Ronald said he was going to learn some Japanese. He does this with Duolingo. A great app to learn another language. So now we're all learning Japanese.

Three cards for my nieces today. Their grandmother passed away and I thought it would be a good idea to make a beautiful card for all three. I think the Paper Frames Pop-up (1122) is a nice die to make this card. You have the opportunity to hang it up a bit playfully. The lilac I am using is from Stampin' Up! and the butterflies from Marianne Design. The front features the text With Sympathy (1138) with some flowers and a butterfly.








3 opmerkingen: