zaterdag 6 april 2024

Mijn schip

Ik wilde al een poosje een schip maken. Dus toen ik bedacht dat ik voor mijn grote nicht, die van aquariums houd, een verjaardagskaart zou maken, moest het er een keertje van komen. Ik heb hem zelf gemaakt, maar dan wel met het Tiny house als beginsel. Hieronder heb ik een foto geplaatst met de afmetingen. Het schip heb ik van een voorbeeld getekend. Voor de rest heb ik het schip versierd met onderwater dingen.

My ship

I've wanted to make a ship for a while. So when I thought I would make a birthday card for my niece, who loves aquariums, I had to do it. I made it myself, but with the Tiny house as a principle. Below I have posted a photo with the dimensions. I drew the ship from an example. I decorated the ship with underwater things.











1 opmerking: