woensdag 28 augustus 2024

Soms... ga ik iets te ver

Ik denk dat de mensen die deze kaart hebben gehad hem wel erg mooi vonden, maar als ik terug kijk ben ik wel erg ver gegaan met deze kaart. Hij is echt een beetje te groot geworden. Die conclusie trok ik toen ik een envelop moest maken. Ik heb wel veel lol gehad toen ik hem maakte en ook ik vind hem erg leuk geworden. De basis is gemaakt met de Woven Basket Box Card Pop-up (1080) en Wide Woven Basket Card (1223) van Karen Burniston. Het schattige olifantje is van Marianne degign. De bloemen zijn van Lawn Fawn (Happy Hibiscus). Emma is gemaakt van een die set van Stamping'Up!. Echt een hele leuke set.

Sometimes... I go a little too far

I think the people who got this card really liked it, but looking back I went a bit too far with this card. It really became a bit too big. I came to that conclusion when I had to make an envelope. I had a lot of fun making the card and I also think it turned out really nice. The base is made with the Woven Basket Box Card Pop-up (1080) and Wide Woven Basket Card (1223) by Karen Burniston. The cute elephant is by Marianne degign. The flowers are by Lawn Fawn (Happy Hibiscus). Emma is made from a die set by Stamping'Up!. Really a very nice set.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten