maandag 7 oktober 2024

Nog een kaartje voor mijn kind

Keyon heeft natuurlijk naast een kaart van zijn ouders, ook een kaart van zijn oma gekregen. Mijn moeder geeft me altijd een opdracht om een kaart te maken. Dit is kaart nummer twee voor Keyon zijn 18de verjaardag. Er zit een klein verhaaltje achter. Mijn moeder borduurt. En ze heeft een schilderij geborduurd meteen hutje tussen de bergen. Zo kwam er een dialoog op gang tussen oma en kleinzoon. Over hoe geweldig het zou zijn om offgrid te wonen met een moestuintje, paar kippen, zonnepanelen enz. Nou, oma wilde best mee met Keyon. 

Another card for my child

Keyon of course received a card from his parents as well as a card from his grandmother. My mother always gives me an assignment to make a card. This is card number two for Keyon's 18th birthday. There is a little story behind it. My mother embroiders. And she embroidered a painting of a hut between the mountains. This started a dialogue between grandma and grandson. About how great it would be to live off-grid with a vegetable garden, a few chickens, solar panels, etc. Well, grandma was quite willing to go with Keyon. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten