zondag 22 december 2019

Long, long time ago

Ik zag dat het alweer even geleden was dat ik een blog had gemaakt. De kerstkaarten die ik er vandaag opzet had ik ook een tijdje geleden al gemaakt. Ik begin meestal in de zomervakantie. Dus beide een tijdje geleden. De kerstkaarten zijn verstuurd en inmiddels bij iedereen binnen, dus ik mag ze op mijn blog zetten van mezelf. Ik heb ongeveer 40 kaarten gemaakt. Ze zijn in de basis hetzelfde, maar het DSP is anders en de Merry Christmas in zilver of in goud.
De kerstkaarten die ik over had, heb ik naar een goed doel gedaan. Ze gingen van de stichting voor taaislijm ziekte kaarten verzamelen en vervolgens verkopen. De opbrengst gaat naar de stichting.

I saw that it had been a while since I had made a blog. The Christmas cards where done a while ago. I start during the summer vacation. So both a while ago. The Christmas cards have been sent, so I can post them on my blog. I made around 40 cards. They are basically the same, but the DSP is different and the Merry Christmas in silver or in gold. The Christmas cards I had left over, I donated to a charity. They went to the foundation for cystic fibrosis. The proceeds go to the foundation.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten