dinsdag 12 november 2019

Eerste pop-up

Nee niet de eerste pop-up van mij, maar mijn moeder. Ze was heel nieuwsgierig hoe ik dat allemaal maakte. Ik heb wat spulletjes bij elkaar geraapt en ben even bij haar gaan knutselen. We hadden nog een kaart nodig voor mijn tante en haar man, want die zijn ook verhuist. Ik heb ook een gedeelte van deze kaart dubbel gemaakt. Om het even voor te doen, maar deze kaart is dus echt door mijn moeder gemaakt. Ik geloof at ze het wel een beetje leuk vind. Binnenkort krijg ik de nieuwe die van Karen Burniston en dan gaan we samen weer een kaart maken.

No not my first pop-up, but my mother. She was very curious how I made it all. I have collected some craft supplies and went to my mother. We needed another card for my aunt and her husband, because they moved too. I also duplicated part of this card. To show it, but this card was really made by my mother. I believe she likes it a bit. Soon I will get the new one from Karen Burniston and then we will make another card together.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten