zondag 3 november 2019

Waterval kaart

Twee weken terug waren mijn moeder en ik bij paper passion. Dat is een beurs met veel dies en stempels. Ik heb genoten. Met mijn nieuwe die heb ik een kaart voor mijn tante gemaakt. Het is een waterval kaart. Trek aan de label en hij slaat de pagina's om. Ook heb ik ergens de stempels op de kop getikt, maar ik weet niet meer waar. Maar goed, het thema Frankrijk kwam heel goed uit voor mijn tante.

Two weeks ago my mother and I went to paper passion. That is a fair with many dies and stamps. I've enjoyed it. With my new die I made a card for my aunt. It is a waterfall card. Pull the label and it turns the pages. I also bought the stamps somewhere, but I don't know where anymore. Anyway, the France theme worked very well for my aunt.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten