donderdag 7 november 2019

Ziekenhuis

Zaterdag kreeg ik te horen dat mijn zwager in het ziekenhuis ligt. Hij is op vrijdag geopereerd. Daar moet natuurlijk een kaartje voor gemaakt worden. Op dinsdag heb ik de kaart afgemaakt samen met mijn moeder. Zij is aan het kijken of ze dat ook als hobby leuk vind om te doen. De kaart die ik hier toon is dan ook van haar. Ik had die van mij al in de envelop gestopt. Gelukkig waren ze identiek (nouja bijna. Zelfgemaakte kaarten zijn nooit hetzelfde).
Ik heb voor mijn scan&cut een basis gekocht. Ik vond het bed wel een leuke. De hond is het idee van Keyon. Die vond een beer niet leuk. De hond was wat stoerder.

Saturday I was told that my brother-in-law is in the hospital. He had surgery on Friday. Of course a card must be made for that. On Tuesday I finished the card with my mother. She is looking at whether she also likes to do that as a hobby. The card that I show here is hers. I had already put mine in the envelope. Fortunately they were identical (well, almost. Homemade cards are never the same). I bought a base for my scan & cut. I thought the bed was nice. The dog is Keyon's idea. He didn't like a bear. The dog was a little cooler.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten