zaterdag 2 mei 2020

Nu een verjaardagskaartje

Ik stuur in deze periode, iedere week, kaarten naar mensen die in een verzorgingshuis zitten. Zo ook deze dame. Op 4 mei is ze jarig.
De kaart die ik heb gemaakt is alleen erg zwaar geworden door de potjes en tulpen.
Ik ben begonnen met de Twist Panel Pop-Up. Karen had een video gemaakt met bloempotjes en die heb ik geprobeerd na te maken. Toen hij eenmaal in elkaar zat, kwam ik tot de conclusie dat de kaart wel erg zwaar was.

Now a birthday card
During this period, every week, I send cards to people who are in a care home. This lady to. Well may 4th is her birthday. The card I made has only become very heavy because of the pots and tulips. I started with the Twist Panel Pop-Up. Karen had made a video with flower pots and I tried to copy them. Once it was put together, I came to the conclusion that the card was so very heavy.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten