maandag 25 mei 2020

Zoomen

Dat ik dit niet eerder heb bedacht. Ik heb een vriendin en die knutselt erg graag. Ze woont alleen twee uur rijden hier vandaan. Dus als we willen knutselen maakte we iedere keer een afspraak. Tot de corona!! Ja, want dan ga je buiten de box denken. Ik heb de kaarten voorbereid, opgestuurd en op een vast tijdstip gaan we allemaal Zoomen. Dit is echt een uitkomst. Afgelopen woensdag heb ik mijn derde workshop gegeven via Zoom.  Echt leuk om te doen. Hier de drie kaarten die we hebben gemaakt.

Zoomen

Why didn't  I think of this before. I have a girlfriend and she likes to do crafts. She lives only two hours away from here. So if we want to craft, we made an appointment every time. Until the corona !! Yes, because then you start thinking outside the box. I have prepared the cards, sent them and we will all Zoom at a fixed time. This is really a godsend. Last Wednesday I gave my third workshop via Zoom. Really fun to do. This are all the projects we did.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten