vrijdag 5 juni 2020

Esther geslaagd

Esther heeft eindexamen VWO gedaan en ze is geslaagd!!!! Gefeliciteerd Ether, Dat heb je erg goed gedaan.

Dit was een echt experiment. Ik wilde weer de Rockin' Rectangle Pop-up gebruiken. En ook een raampje met natuurlijk een mooi randje om het raampje. Dus in plaats van een rechthoek ging ik voor het rondje. Dat ging op zich heel goed, tot ik een randje om het raampje heen maakte. Toen bleef hij erachter hangen. Dus nu moest ik heel creatief gaan denken, net als Karen altijd doet. Dus op de plek waar hij bleef hangen heb ik mooie strikjes gemaakt. Ik vind het erg leuk geworden.


Esther passed

Esther did her VWO final exams and she passed !!!! Congratulations Ether, You did very well.

This was a real experiment. I wanted to use the Rockin 'Rectangle Pop-up again. And also a window. And a edge around the window. So instead of a rectangle, I went for the round. That went very well, until I made a border around the window. Now I had a point that my circle got stuck . So I had to think very creatively, just like Karen always does. So I made beautiful bows on the spot where he got stuck. And it worked! I love it.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten