maandag 8 juni 2020

Chiaro geslaagd

Ook Chiaro is geslaagd. Chiaro, van harte gefeliciteerd met het halen van je diploma.
Deze kaart heb ik de kleuren omgedraaid te opzichten van de vorige kaart. De basis is groen en cijfers blauw. Bij deze kaart heb ik de uil van Marianne design gebruikt. Ja, want geen kaart is hetzelfde.

En wat ik dan erg leuk vind, is dat zo een jongen toch zijn telefoon erbij pakt en mij dan een appje stuurt om me te bedanken. Geniet lekker van de zomervakantie en succes met het vervolg.

Another graduation card
Chiaro has also passed. Chiaro, congratulations on getting your diploma.
This card I reversed the colors from the previous card. The base is green and numbers are blue. With this card I used the owl of Marianne design. Yes, because no card is the same.

And what I really like is that such a boy picks up his phone and sends me a text message to thank me. Enjoy the summer holidays and good luck with the next steps.


1 opmerking: