zondag 10 januari 2021

Ik ben gek op de Eiffel toren

Mijn favorieten die voor meisjes tussen de 16 en 25 is toch wel de Eiffel toren. En dan met de kleuren grijs en roze. Deze kaart was voor iemand die wel een steuntje kon gebruiken. Ik heb de nieuwe dies van Stampin'Up! gebruikt. Valentijns dies. Ik was helemaal weg van de bloemen. Later, toen ik de foto bekeek, Kwam ik er achter dat de bloemen in de vorm van een hartje zijn. Echt cool, als je het door hebt, lol. Ook zat er een vlindertje bij. Erg schattig. De achtergrond is een achtergrond stempel van Stampin'Up! Erg cool met bloemen.

I love the Eiffel Tower 

My favorite for girls between 16 and 25 has to be the Eiffel Tower. And then with the colors gray and pink. This card was for someone who could use some cheering up. I have used the new Stampin'Up die! Valentine's Day. I absolutely loved the flowers. Later, when I looked at the picture, I found out that the flowers are in the shape of a heart. Really cool, if you get it, lol. There was also a butterfly. Very cute. The background is a background stamp from Stampin'Up! Very cool with flowers.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten