dinsdag 26 januari 2021

Mijn moeder is jarig

Vandaag is mijn moeder jarig. Ik heb een vogeltjeskaart voor haar gemaakt. Met de Flip Frame pop-up als basis. En het vogelhuisje van Lawn Fawn, kwam ik tot deze kaart. Een hoop vrolijke kleurtjes en het is een leuke kaart geworden. Nu ben ik ook met een bingo bezig die Keyon heeft gemaakt. Daarop stond de opdracht, een kaart met een woordspeling. Die kon ik dus afvinken.

Mam, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een leuke dag van.


It's my mothers birthday

Today is my mother's birthday. I made a bird card for her. With the Flip Frame pop-up as a basis. And Lawn Fawn's Birdhouse, I made this card. A lot of cheerful colors and it has become a nice card. Now I am also working on a bingo that Keyon made. I had to make a card with a word of play.

Mom, congratulations on your birthday. Have a nice day.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten