woensdag 3 februari 2021

Alweer een poosje geleden

Deze kaart heb ik gemaakt voor een meisje die al 11 januari jarig was. Dus alweer een poosje geleden. Ik ben gaan spelen met een slimline kaart. Ik heb de slimline frames, mini pops pop-up en long rectangles van Karen Burniston gebruikt. Van Stampin'Up! heb ik een oude stempelset "It Starts With Art" gebruikt en de bijbehoorende dies "Arts & Crafts". Ik ben nieuwe DSP gebruikt die je bij de sale-a-bration kunt krijgen. 

Been a while ago

I made this card for a girl who already had her birthday on January 11th. So it was a while ago. I started playing with a slimline card. I used Karen Burniston's slimline frames, mini pops pop-up and long rectangles. From Stampin'Up! I used an old stamp set "It Starts With Art" and the accompanying dies "Arts & Crafts". I've been using new DSP you can get at sale-a-bration.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten