maandag 15 februari 2021

Sweet 16

Als er een verzoekje komt om een kaartje te maken voor een meisje die 16 word, dan verspil ik geen moment. Aangezien ik heeeeeel veeeeeeel neefjes heb en een bepekt aantal nichtjes!!! En zoals jullie weten is dan mijn Eiffel toren één van mijn favoriete kaarten. Lievelingskleur..........ZWART. Dus, ik ben maar met een zwarte basis begonnen. Mijn Eifel toren had wat zilver, dus ik heb de achtergrond met zilver embossing poeder bewerkt. Er moest nog een kleur bij en dan kom ik toch bij roze.

Ileen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een leuke dag van.

Sweet 16

If there is a request to make a card for a girl who turns 16, I don't waste my time. Since I have a lot of nephews and a limited number of nieces !!! And as you know my Eiffel tower is one of my favorite cards. Favorite color .......... BLACK. So, I just started with a black base. My Eifel tower had some silver, so I worked the background with silver embossing powder. I had to add another color and then I come to pink. 

Ileen, congratulations on your birthday and make it a nice day.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten