maandag 8 maart 2021

Mijn uitdaging van dit jaar

Ik vond het wel een leuk idee om dit jaar een uitdaging voor mezelf te zetten. Met als hoofdpersoon, Hans! Hans is een oom van Ronald. Hij woont begeleid en vind het leuk om kaarten te krijgen. Voor zijn 60st verjaardag hebben we een Ajax shirt voor hem gekocht. Hij is een Ajaxfan. Dus dit jaar, ga ik elke maand, met iedere keer een andere pop-up, een ajaxkaart maken. Hier zijn de januari en februari kaarten. Ook zal ik de kaart laten zien waar het allemaal mee is begonnen.

My challenge this year

I thought it was a nice idea to set a challenge for myself this year. With the main character, Hans! Hans is Ronald's uncle. He lives supervised and likes to get cards. For his 60th birthday we bought him an Ajax shirt. He is an Ajax fan. So this year, I'm going to make an ajax card every month, with a different pop-up. Here are the January and February cards. I will also show the card where it all started.














1 opmerking:

  1. Súper kaarten!! 'k Ga er vast één van liften (als dat goed is) voor de verjaardag van mijn schoonzoon, ook een héle grote Ajax fan. :)

    BeantwoordenVerwijderen