donderdag 25 maart 2021

Sambal

Even een leuke kaart tussendoor. Via twitter heeft Ronald een potje zelfgemaakte sambal gekregen. De sambal was erg heet. Ik vond het zo aardig dat ik een dank-jewel-kaart wilde maken. Wat ik dan altijd even doe is op YouTube kijken naar video's van Karen Burniston. Daar kwam ik een oude video tegen van de hete luchtballon. Ook vind ik de wolken techniek erg leuk dus die heb ik gecombineerd. Ik heb in de hete luchtballon een beer gezet met vuur uit zijn mond. Zo heet is de sambal.

Sambal

Just a nice card. Ronald received a jar of homemade sambal via twitter. The sambal was very hot. I liked it so much that I wanted to make a thank you card. What I always do is watch videos of Karen Burniston on YouTube. There I came across an old video of the hot air balloon. I also really like the cloud technique, so I combined it. I put a bear in the hot air balloon with fire from its mouth. That's how hot the sambal is.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten