donderdag 4 augustus 2022

Alweer 1 jaar

Vandaag is Daan 1 jaar geworden. Vorig jaar heb ik een geboortekaartje gekregen en heb ik een leuke kaart gemaakt. Omdat ik dit jaar 50 ben geworden vond ik het leuk om voor Daan zijn eerste verjaardag een leuke kaart te maken.

Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Fancy Label Accordion (1043) 
  • Mini Alphabet and Numbers (1197) 
  • Monkey and Lion (1187) 
  • Big Birthday Charms (1180) 
  • Fancy Flourish Frames (1044)
Today Daan turned 1 year old. Last year I got a birth announcement and I made a nice card. Because I turned 50 this year, I thought it would be fun to make a nice card for Daan's first birthday. 

For this card I used the following materials:
  • Fancy Label Accordion (1043) 
  • Mini Alphabet and Numbers (1197) 
  • Monkey and Lion (1187) 
  • Big Birthday Charms (1180) 
  • Fancy Flourish Frames (1044)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten