woensdag 31 augustus 2022

Even uitproberen

Zoals jullie de laatste weken hebben gezien, heb ik veel kaarten gemaakt om mensen te troosten. Een kaart heb ik achter gehouden, want die had ik met de nieuwe release dies gemaakt. Ik heb geprobeerd om de kaart een beetje mannelijk te maken en toch wat bloemen te gebruiken. De vlindertjes zijn van Stampin'Up! en een Nederlandse tekst stempel. Er zijn genoeg oudere die geen Engels spreken in Nederland.

Welke dies heb ik allemaal gebruikt:
  • 1026 Flowers and Bee 
  • 1209 Label Charm Pop-Up

Try it out

As you have seen in the last few weeks, I have made many cards to comfort people. I kept a card back, because I had made it with the new release dies. I tried to make the card a bit masculine and still use some flowers. The butterflies are from Stampin' Up! and a Dutch text stamp. 
There are plenty of older people who don't speak English in the Netherlands.

Which dies I used:
  • 1026 Flowers and Bee 
  • 1209 Label Charm Pop-Up



Geen opmerkingen:

Een reactie posten