donderdag 22 december 2022

Laatste blog van het jaar

Vandaag mijn laatste blog van het jaar. Ik ben al de hele week te druk om een blog te schijven, dus ik heb besloten dat ik er nog eentje doe dit jaar. Even melden dat jullie me moeten missen. Op eerste kerstdag vliegen Keyon en ik naar Amerika en gaan we Disney World onveilig maken. Maar goed, vandaag heb ik mijn huis helemaal schoon gemaakt zodat ik mijn man in een net huis achter laat. Nu ben ik bezig met mijn journaal voor de vakantie. Ik heb nog een hoop te doen.

Nu de kaart. Ik heb voor een vriendje van Keyon een verjaardagskaart gemaakt. Ze hebben samen bij de Albert Hein gewerkt. Ik heb bij de Albert Hein wat pakpapier gehaald en heb daar deze kaart van gemaakt. Toen had ik net de bambox binnen, dus de hamsters staan heerlijk midden in de kaart. Had ik al gezegd dat dit mijn favoriet is. Naast de kaart heb ik ook het doosje gemaakt om daar het cadeautje (geld) in te doen.

Nou mensen, hele fijne kerstdagen en een geweldig 2023. 


Last blog of the year 

Today is my last blog of the year. I've been too busy to write a blog all week, so I've decided I'll do just one this year. On Christmas Day, Keyon and I fly to America and we're going to Disney World. Anyway, today I cleaned my house completely so that I leave my husband in a tidy house. Now I'm working on my journal for the holidays. I still have a lot to do. 

Now the card. I made a birthday card for a friend of Keyon's. They worked together at the Albert Hein. I got some wrapping paper at the Albert Hein and made this card. Then I just received the bambox, so the hamsters are wonderfully in the middle of the card. Did I mention this is my favorite. In addition to the card, I also made the box to put the gift (money) in. 

Well folks, have a very merry Christmas and a great 2023.











1 opmerking: