woensdag 7 december 2022

Leeuwen en auto's

Deze kaart heb ik gemaakt toen ik net de nieuwe release binnen had gekregen. Ik opende de deur, daar stond de man van Fedex. Na het aannemen en bedanken heb ik hem opengetrokken en ben gaan knutselen. Ik had een leuke kaart nodig had voor een jongetje die jarig was. Noud houd van leeuwen en auto's. Dus mijn kaart heeft leeuwen in een auto. Ik ben gaan spelen met de nieuwe BAMbox. Dit is mijn nieuwe favoriet. Je kan hem namelijk overal op je kaart neerzetten. Deze kaart heeft er drie. Scroll even naar beneden en daar kun je een foto vinden waar ze zich bevinden.

Lions and cars

I made this card when I just received the new release. I opened the door, there was the man from Fedex. After accepting and thanking, I opened it and started tinkering. I needed a nice card for a boy's birthday. Noud likes lions and cars. So my card has lions in a car. I started playing with the new BAMbox. This is my new favourite. You can place it anywhere on your card. This card has three. Scroll down a bit and there you can find a picture where they are located.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten