zondag 5 februari 2023

Workshop Karen

Na thuiskomst uit Amerika, heb ik een zoom workshop met Karen gedaan. Dat was heel erg leuk. Ik moest alleen zelf het papier uitzoeken, Nu vroeg ze me om de kaarten op de site te zetten zodat iedereen het resultaat kon zien met ander papier. Bij deze dus de kaarten die Karen heeft bedacht en ik in elkaar het gezet. Nu heb ik een paar uitdagingen dit jaar. Één daarvan is 12 keer de zoomworkshop van Karen meedoen. En dan zelf het papier erbij zoeken. Willen jullie wat ik nog meer als uitdaging ga doen? Daar zal ik wat meer over vertellen als de sneak peeks live gaan. Dus nog heel even wachten.

Workshop Karen

After returning home from America, I did a zoom workshop with Karen. That was very nice. I only had to choose the paper myself. She asked me to put the cards on the site so that everyone could see the result with different paper. So here are the cards that Karen came up with and I put together. I have a few challenges this year. One of them is participating in Karen's zoom workshop 12 times. And then look for the paper yourself. Do you want what else I'm going to do as a challenge? I'll tell you more about that when the sneak peeks go live. So wait a little longer.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten