zondag 5 maart 2023

Speciaal verzoek

Mijn kind begint het al aardig te leren. Als er een jarige is in zijn vriendengroep, dan zet hij een opdracht bij me uit. Deze kaart heb ik voor een Harry Potter fan gemaakt. En Keyon vond de kaart die ik voor Yannick had gemaakt erg leuk en vroeg of ik hem nog een keer wilde maken. Nou daar had ik geen zin in, maar het kasteel was het belangrijkst. Dus het is wel een Harry Potter kaart geworden met het kasteel. Even aankleden met een blauwe auto, wat dementors, een draak en een heleboel spinnen. Hij is weer erg leuk geworden.

Special request

My child is starting to learn. If there is a birthday in his group of friends, he will assign an assignment to me. I made this card for a Harry Potter fan. And Keyon really liked the card I made for Yannick and asked if I wanted to make it again. Well, I didn't feel like that, but the castle was the most important. So it has become a Harry Potter card with the castle. Dress up with a blue car, some dementors, a dragon and lots of spiders. It has become a very nice card.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten