dinsdag 6 juni 2023

Karen Burniston Designer challenge 70

Vandaag is het tijd voor de challange kaart. Ik kon kiezen tussen wedding of baby. Aangezien er een paar 25 jarige huwelijken aankomen, heb ik dat maar even gecombineerd. Ik ben begonnen met de Adirondack Chair Pop-up (1071). Maar ik ben wat aan de luie kan, dus heb ik de manier van het bevestigen van de stoel even veranderd. Ik heb er lijmflapjes aan geknipt, om de stoel er zo in te plakken (hieronder vind je daar een foto van). Zoals jullie van me weten maak ik meestal 2 kaarten. Nu ook, en eigenlijk het enige verschil tussen die twee zijn het bruidspaar/liefdespaar. Ik was begonnen met de gnooms. De bruid heb ik gemaakt met een mooie jurk. Gemaakt met het rokje van de nijlpaard.  De tweede is met hondjes.

Hier het lijstje met dies die ik heb gebruikt:
1071 Adirondack Chair Pop-up
1053 Alphabet
1091 Border Blends - Party
1191 Hearts - Crosshatch
1137 Word Set 12 - Anniversary
1024 Cat and Dog
1165 Tiny Gnomes
1178 Long Nature Edges 2 (de hartjes)
1156 Tiny Trees Pop-up (blaadjes)
1212 Fireplace Extras 2 (bloemetjes)
1127 Safari Animals (rokje nijpaard)

Karen Burniston Designer challenge 70

Today it's time for the challenge card. I could choose between wedding or baby. Since there are a few 25 year marriages coming up, I just combined that. I started with the Adirondack Chair Pop-up (1071). But I'm a bit lazy, so I changed the way of attaching the chair. I cut glue flaps to stick the chair in (below you will find a photo of it). As you know about me I usually make 2 cards. Now also, and actually the only difference between the two is the wedding couple / love couple. I had started with the gnomes. I made the bride with a beautiful dress. Made with the skirt of the hippo. The second card is with dogs. 










1 opmerking: