maandag 19 juni 2023

Sneakpeek!!!

Hallo allemaal,

Het is weer sneakpeek deze week. Ik zal iedere dag een kaart posten waarbij ik de nieuwe release van Karen Burniston heb gebruikt. De eerst kaart is een Vaderdagskaart. En nu heb ik geen idee of jullie deze mannelijk vinden, maar er was laatste een vraag van meer mannelijke kaarten. Dus ik dacht, laat ik iets lekkers een beetje mannelijk maken door het een thema van kaarten te maken. En ook mannen houden van cupcakes. De basis van deze kaart is de Landscape Rectangle Accordion (1198) gebruikt. Karen heeft twee nieuwe add-ons gemaakt en ik heb de Cupcake Add-ons (1241) gebruikt. Als versiering van de cupcakes heb ik de schoppen, klaver, ruiten en harten gebruikt van de Game Charms (1235). Omdat het een vaderdagskaart was heb ik de Happy Father's day (1164) gebruikt. Ik hoop dat jullie hem een beetje leuk vinden. Tot morgen voor de volgende!





Sneakpeek!

Hello all, 

It's sneak peek again this week. Every day I will post a card using Karen Burniston's new release. The first card is a Father's Day card. And now I have no idea if you guys think this one is masculine, but there was a question the other day for more masculine cards. So I thought let's make something sweet a little masculine by making it a card theme. And men love cupcakes too. The basis of this card is the Landscape Rectangle Accordion (1198). Karen made two new add-ons and I used the Cupcake Add-ons (1241). To decorate the cupcakes I used the spades, clubs, diamonds and hearts from the Game Charms (1235). Because it was a father's day card I used the Happy Father's day (1164). I hope you like him a little. See you tomorrow for the next one!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten