zaterdag 29 juni 2024

Dag nummer 6

Ik hoop dat jullie me nog niet zat zijn. Vandaag een kaart met een zwarte piano. Ik was een paar piano toetsen aan het uitdraaien en ineens dacht ik, laat ik het eens omdraaien. De kleine toetsen in het wit en de grote in het zwart. Om het een beetje te laten opvallen heb ik een mooie groen genomen. Om te versieren heb ik de Fun Flowers (1234) en de bloemen uit de Twist Flower Pop-up (1239) gepakt.

Day number 6

I hope you're not tired of me yet. Today a card with a black piano. I was die cuttting some piano keys and suddenly I thought, let's turn it around. The small keys in white and the large ones in black. To make it stand out a bit, I took a nice green one background. To decorate I took the Fun Flowers (1234) and the flowers from the Twist Flower Pop-up (1239).





Geen opmerkingen:

Een reactie posten