zondag 2 juni 2024

Kaart nummer 2

Vandaag de andere kaart. Mijn vorige blog heb ik verteld dat de vlinderkaart het niet lang had overleefd. Nou dat geld ook voor deze kaart. Na het krijgen van mijn kaart hebben ze de kaarten naast een koffiezetapparaat gezet en blijkbaar ging er iets mis. Dus beide kaarten zijn kapot en bestaan niet meer. Erg jammer, maar het is niet anders. Gelukkig hebben we nog een foto. Het platform is van Lawn Fawn. Dit vind ik een snelle, makkelijke maar ozo geweldige kaart om te versturen. Omdat deze jonge dame erg sportief is en ook van voetbal houd ben ik weer voor de mol gegaan. Ik vind het zo een schatje.
Wat klavertjes vier voor wat geluk (is niet zo gelukt, aangezien de kaart niet lang heel is gebleven).

Card number 2

Today the other card. I told you in my previous blog that the butterfly card did not survive long. Well that also applies to this card. After getting my card they put the cards next to a coffee machine and apparently something went wrong. So both cards are broken and no longer exist. Very unfortunate, but there is no other way. Luckily we still have a photo. The platform is from Lawn Fawn. I think this is a quick, easy but oh so great card to send. Because this young lady is very sporty and also likes football, I went for the mole again. I think it's so sweet. Some four-leaf clovers for some luck (did not work out that well, as the card did not remain intact for long).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten