donderdag 30 mei 2024

Vlinders

Vandaag een kaartje voor een creatief meisje. Ik vind de bloemen die ik van Marianne Design heb, toch 1 van mijn favorieten. De vlindertjes zijn aan het schilderen en knoeien een beetje. Het platform is van Lawn Fawn. Dit vind ik een snelle, makkelijke maar ozo geweldige kaart om te versturen. Helaas heeft deze kaart geen lang bestaan gehad. Gelukkig hadden we nog een foto. Het verhaal over het niet lang overleven van de kaart zal ik bij de kaart van haar zus neer zetten.

Butterflies

Today a card for a creative girl. I think the flowers I have from Marianne Design are one of my favorites. The butterflies are painting and very messing. The platform is from Lawn Fawn. I think this is a quick, easy but oh so great card to send. Unfortunately, this card did not last long. Luckily we still had a photo. I will post the story about the card not surviving long with her sister's card.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten