maandag 20 mei 2024

Omdat ze van olifanten houd

De kaart voor vandaag heb ik gemaakt voor een kleuterjuf van mijn zoon. Dat is ongeveer 14 jaar geleden. Ik dacht dat ze van kippen hield, maar kort geleden heb ik ontdekt dat ze van olifanten houd. Laat ik toch ook van olifanten houden. Ik ben vooral helemaal verlief op de dies van Marianne design van het olifantje.
Voor deze kaart heb ik de Lorna Label Pop-up (1299) gebruikt. Ik wilde een keertje een dubbele Lorna Label maken en het is goed gelukt. Op het liggende platform heb ik de Happy Birthday. De rest is versierd met bloemen van Marianne design.

Because she loves elephants

I made today's card for my son's kindergarten teacher. That was about 14 years ago. I thought she liked chickens, but recently I discovered she likes elephants. I also love elephants. I am especially in love with the Marianne design dies of the elephant.
For this card I used the Lorna Label Pop-up (1299). I wanted to make a double Lorna Label and it turned out well. On the platform I have the Happy Birthday. The rest is decorated with flowers from Marianne design.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten