woensdag 1 april 2020

Even snelle kaart tussendoor

En een even snelle kaart tussendoor is geen pop-up. Dit zijn jullie natuurlijk niet van mij gewend, maar die zullen in deze corona tijd wat vaker voorkomen. Naast een oproep via Faceboek en via tv, is deze kaart voor mijn knutselmaatje. Die heeft de griep en werkt gewoon door. De bikkel. Manlief is ook ziek en hun zoon hobbelt er gewoon tussen door.
Morgen bestaat mijn dag uit voorraad maken. Mocht ik dan een mooi doel hebben om een kaartje te sturen dan kan ik wat sneller reageren.

Just a quick card
And just a quick card is not a pop-up. Of course you are not used to this from me, but there will be more comming in this corona time. In addition to a call via Facebook and via TV, this card is for my crafting buddy. She has the flu and continues to work. Hubby is also sick and their son just bumps in between. My day tomorrow is stockpiling. If I have a nice goal to send a card, I can respond a little faster.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten