woensdag 8 april 2020

Wat doe je met zoveel vrije tijd?

Nou dan maak je 80 kaarten voor de zwakkere in onze samenleving. Ik heb vandaag 50 kaarten weggeven aan iemand die met mensen werkt die wel een steuntje kunnen gebruiken. De andere 30 ga ik zelf de aankomende weken versturen. Het zijn 80 verschillende kaarten. Geen kaart is hetzelfde. Het zijn niet mijn pop-up kaarten. Ik heb mijn retired Stampin'Up! spullen gebruikt. Het was eigenlijk wel weer leuk om te doen. Vooral mijn koeien vond ik erg leuk. Hieronder een collage (bedankt Ronald voor het maken ervan) om je een idee te geven van de kaarten.

What do you do with so much free time?

Well then you make 80 cards for the weaker ones in our society. Today I gave away 50 cards to someone who works with people who could use a helping hand. I will send the other 30 myself in the coming weeks. It is 80 different cards. No card is the same. They are not my pop-up cards. I used my retired Stampin'Up! stuff. It was actually fun to do again. I especially liked my cows. Below is a collage (thank you Ronald for making it) to give you an idea of ​​the cards.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten